close
Chun:

很喜歡你那種努力往前的想法,
就像泉一樣,以你能夠表達的方式,鼓勵了很多人,
我應該也算是其中之一吧!
在我偶爾沮喪的時候,讓我有可以繼續下去的力量。
我想,如果我夠有決心的話,
我們會在邁向夢想的那條路上相遇,
希望到時候,你可以認出我......
I very like the thought which you always keep going forward,
just as 泉, you use the way you could express to encourage many people,
I should also be one of them!
Sometime when I feel down, you give me the strength to keep going...

I thought, if I have enough determination,
we will meet each other when we advance to our dreams,
by then, I hope you may recognize me ......

K.

→吳尊部落格發文:2007 的第一個留言!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kc1006 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()