close
Chun:

你的小分享......
「一直停留在不愉快的回憶裡是沒有用的,所以現在就覺悟吧,
因為只有你自己可選擇你要有一個傷心,還是開心的人生。
我要你快樂,我也相信你可以做到的!」

嘿!這不也是我在文章裡跟大家說的話嗎?
是因為同樣是天秤座的緣故?
還是因為我們的生日很接近的關係?
有時候,看你的小分享會讓我有種照鏡子的感覺,
這真的是很奇妙!

不過,能夠說出這番話的人,
通常都是經歷過某種深刻程度的傷心,
才能有這樣的領悟,對吧!?

現在,我生活中的快樂有一部份是來自於你,
希望有一天,你生活中的快樂也會是來自於我!
The thoughts you share......
It's pointless to keep thinking of the sad memories.
Let bygones be bygones… so STOP THINKING OF IT
because it's only you who choose whether you want a happy or sad life.
I want you to be happy and I know you can achieve that!

Hey! Isn't this which I said in my article?

Is the reason because we are the same libra? or because our birthday are very close?
Some times, read your share let me get a kind of feeling just like looking in the mirror,
it is so marvelous!

But, who can say this speech
usually had experienced some kind of profound sadness,
and so got such a understanding, right!?

Now, part happiness in my life is come from you,
I hope one day, the happiness of your life also will be come from me!

Yours
K.

→吳尊部落格發文:恭喜發大財
→凱希相關發文:活著,很重要!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kc1006 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()